Flow's Pornstar Interview

My Pornstar Interview
I DO LOVE ALL AGES, SHAPES AND ETHNICITIES.

Hey beautiful people.
I'm Flow. A young and sweet twink made 1998 in Germany.

Would you like me to be YOUR new boy?
You want to get treated in a way you DESERVE it?
I WILL make your wishes come true.
Just whisper them in my ear and I will do it.

✅ 24/7 horny!
✅ Clean, groomed and HIV/STI free
✅ on prEp
✅ Discreet
✅ Bottom boy
✅ love kissing
✅ love cum

Wanna catch up?;)
Just write me and hopefully see you soon.

(no calls)
availablity: 6pm-3am
Q: Tell us a little about yourself, if you were to pick something what would you like others to absolutely know about you?

A: Yeah I will stay in Sydney for about a few months. I think till Juli so if you're interested in meeting me or even just texting for the beginning just hit me up and don't be shy!
I won't bite (if you dont want me to) and I'm a really sweet boy. :)
So now it's up to you ... I hope to hear (and hopefully see) from you soon. :)

Q: How do you go the 'Extra Mile' in your life?

A: Beeing open minded whatever comes.
Keep my eyes open the whole life.
And I decided to see the beauty. Not the ordinary shit you'd see everyday.

Q: What are your hobbies, what do you like to do in your spare time?

A: I love reading books about the society.
To cook some nice shit.
Watching documentaries while having a good wine.
Of course because I can imagine everyone is expecting that going out for a party hahaha.

Q: What do you do for fun?

A: Beeing open minded and see how the life is going. ;)

Q: Tell us about the best experience you have had in life.

A: Probably everyone expect something "big" in here haha well of course I had a lot of good experiences thats why I dont wanna say "That one was the best".
It just wouldnt mean that the other ones was more worse which would be unfair. So lets leave it like this hahaha.

Q: What distinguishes you from all the other people you know?

A: Definitley my positive, friendly and sparkling attitude.
I'm a good boy.

Q: What would you say are your greatest attributes?

A: I'm a good listener and always in a happy mood and smile a lot. Also no one ever complained about my blowjob hehe.

Q: What is your specialty?

A: To treat everyone as he deserve it.
To worship him.
To listen.
To be more than ordinary.

Q: How often do you travel? Do you prefer to travel or are you more of a homebody?

A: I actually travel at the moment.
And I love both. The new experiences everyday and I also love routines.
So if I'd need to decide... I would say 6 months travelling and beeing 6 months the homeboy.

Q: What kind of diet and fitness regime do you follow?

A: Vegaaaan. And I finally start going to the gym every 2nd day again.

Q: What are your lifestyle specifics that makes who you are?

A: I'm still finding myself. So it's in proceed to answer the question quick as I can. :P

Q: What would you like your readers to know about you that is unique and even a bit personal?

A: That I'm definitley a good listener and I would never judge anyone for something.

Q: If we sat on the beach and drank wine and ate great food just you and I, what would you tell me about yourself and your life?

A: Well I would say it depends how much wine we already drank.
But it'd be my story. My life. Dreams. Passion.

Q: What should others absolutely know about you?

A: That I love everyone. Doesnt matter where he's from. Doesnt matter how old or which shape he has. Even not which ethnicity he has. I see the beauty inside.

Q: What do you enjoy most about yourself?

A: My view about the life. It's like a theatre. You just live one life so ... enjoy it. Take it with a looot of humor.

Q: What are 5 things you can’t live without?

A: Uh Game of thrones..The first one was easy haha.
Of course my loveley family. Next I'd say music. I can't live without.
Good food aand for sure some party on the weekend haha.

Flow

Location: Sydney, Australia
Contact Me

Try our new RentMen App for Windows Now!

Lightening fast and build for performance, browser independent and more secure!

Encrypted and secure!

Read More